RSS

Dragi moji, dragi moji !!!

08 avg

Događaju se lepe stvari.
Kao što sam Vam već rekao svakodnevno radim na poboljšanju ovog BLOG-a.
Čak i vikendom! Juče sam završio jedan projekat i ispunio sebi postavljeni CILJ.

Video na temu:
MUDROST INVESTIRANJA I ČUVANJA KAPITALA

Video govori o investiranju i čuvanju kapitala, ali i mnogo više od toga,
kakve su mogućnosti, iskustva i efekti investiranja kapitala u:

      • Nekretnine,
      • Zemljišta – placeve,
      • Bankarske produkte,
      • Životna osiguranja,
      • Vrednosne papire,
      • Investicione fondove,
      • Antikvitete,
      • Umetnička dela,
      • Investicione dijamante,
      • Monetarno zlato.

Preporučujem da video pogledate, zato što on predstavlja zbir
mog višegodišnjeg rada i proučavanja ove oblasti.

Znači, „KLIK“ na:
MUDROST INVESTIRANJA I ČUVANJA KAPITALA

 
5 komentara

Objavljeno od strane na 08/08/2011 inč Dr Dragan Dejković

 

Oznake: , , , ,

5 odgovora na “Dragi moji, dragi moji !!!

  1. Tomislav Colic

    12/08/2011 at 21:23

    Dragane mislim da ti je sjajna prezentacija o investiranju i cuvanju kapitala.
    Uostalom od tebe nisam drugo ni ocekivao.

    Pozdrav Tomislav

     
    • Dr Dragan Dejković

      12/08/2011 at 23:00

      Hvala Tomislave,
      Svaka pohvala-podrška, za mene su „kerozin“ za sledeće uspehe.

      Veliki pozdrav i Tebi

       
  2. Zoran Scekic - Sceka

    18/09/2011 at 18:47

    Odlicno, dopada mi se.! Znaci, ja mogu zvanicno da kupim zlatnik. I kad ga prodajem, zvanicno ga prodajem – gde, kome? Hvala.

     
    • Dr Dragan Dejković

      18/09/2011 at 22:33

      Kupovina zlatnika, investiranje u zlatnike, ili bolje rečeno čuvanje zarađenog kapitala, koji nam ovog momenta ne treba u zlatnike, stari je, konzervativan način i dobra opcija. To je uostalom pokazala istorija … Zvanično da kupite zlatnik ? Moram priznati da baš ne razumem konstataciju. Vi ga kupite kod onoga koji ga prodaje, zlatara ili nekoga ko se time bavi. Naravno da mora imati dokaz čistoće i težine.
      Zlatne pločice od: 0.5gr, 1, 2.5, 5, 10gr. upakovane u posebne kartice, stručno se nazivaju kinebari. Savremenije su mogućnosti ulaganja-investiranja u zlato. Čistoće su 999.9 (fine gold) i tretiraju se monetarnim zlatom! Znači monetom, ili realnim zlatnim novcem (kao novčanice).
      To ne kupujete, već konvertujete svoj papirni novac (EUR, USD, CHF, GBF …) u zlatni novac ili monetarno zlato.
      U svetu već nekoliko godina postoje bankomati na velikim aerodromima, ili u velikim gradovima, gde građani mogu vršiti konverziju novca prema dnevnom kursu, kao svaka menjačnica!!!
      Konverzijom papirnog novca u monetarno zlato (Monetary Gold) bavi se i nekoliko kompanija u svetu – koje proizvode monetarno zlato.

       
  3. Zoran Scekic - Sceka

    19/09/2011 at 10:54

    Hvala. A gde se kupuju kinebari, odnosno kako se konvertuje papirni novac u kinebare? Pa zar to nije kupovina?

    Pozdrav!

     

Postavi komentar